.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصمیم قاطع برای جلوگیری از آلودگی دریا خزر گرفته نشد
استاندار مازندران با اعلام اینکه سهم کشورها در ارتباط با آلودگی‌های دریای خزر مشخص است، گفت: تصمیم قاطع برای جلوگیری از آلودگی دریا خزر در کشورهای حاشیه گرفته نشده است.

به گزارش شمال نیوز،  احمد حسین‌زادگان در همایش دریای خزر در بابلسر اظهار کرد: ظرفیت برای توسعه ارتباط اقتصادی بین کشورهای حاشیه دریای خزر وجود دارد.

وی با اعلام اینکه مازندران تنها 400 میلیون دلار مبادلات تجاری با کشورهای حاشیه دریای خزر داریم، گفت: در حوزه‌های اجتماعی ارتباط مناسبی نداریم، اعتقاد ما این است که دولت‌ها نقش دارند، مشکل ما در عدم ضمانت اجرایی کنوانسیون است.

استاندار مازندران ادامه داد: در حوزه رژیم حقوقی هنوز به نتایج مناسب نرسیدم چه برسد که بخواهیم در حوزه محیط زیست ورود پیدا کنیم.

وی با اعلام اینکه در حوزه محیط زیست خزر مشکلات و موانع وجود دارد، گفت: سهم آلودگی‌های دریا خزر مربوط به کشورها مشخص است.

حسین‌زادگان ادامه داد: مشکل اینجاست که به تصمیم اجرایی و عملیاتی قاطع برای جلوگیری از این فرایندها نرسیدیم.

وی اضافه کرد: خزر و محیط زیست بسیار مهم است و این دغدغه‌ها در جامعه وجود دارد، سمن‌ها نقش خودشان را ایفا می‌کنند و اقدامات عملیاتی‌تر و اجرایی توسط این کشورها باید عملیاتی شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: اگر فرایندها و حساسیت‌ها در حوزه دریای خزر جدی گرفته نشود، بی‌توجهی به محیط زیست دامن همه کشورها را می‌گیرد.

وی ادامه داد: شاهد از بین رفتن ماهیان خاویاری هستیم و برنامه‌ریزی برای تکثیر مصنوعی آغاز شده و اگر این روش عملیاتی نشود دچار مشکل می‌شویم.

حسین‌زادگان با اشاره به برنامه‌ریزی برای مازندران پاک، گفت: بحث جمع آوری پساب‌های صنعتی و فاضلاب‌های شهری را در دستور کار داریم، در حوزه پسماند با مشکلاتی مواجه هستیم و عقب ماندگی‌های در این حوزه داریم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.